Друзi,кому потрiбна державна програма вокального гуртка
http://holmyshcool.ucoz.ua/load/1-1-0-1
Вчителям муз.-мистецтва в ЗОШ (Full)
Сообщений 121 страница 150 из 366
Поделиться1212011-10-11 22:13:53
Поделиться1222011-10-13 13:52:20
Ця програма Мисик Т.Д. (м. Городок) "Вокальний спів" зі збірки "Збірник програм для гуртків художньо-естетичного та декоративно-прикладного напрямів" Дякуючи Тарасовському та RWT вона з'явилася на форумі у темі "ПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА". У збірнику також є програма Авдєєва Л.Р. (м.Хмельницький) "Програма вокального гуртка", але вона фольклорного напряму. Сам збірник можна замовити на сайті http://artvertep.com/authors/iova/goods
Отредактировано miron (2011-10-15 01:25:59)
Поделиться1232011-11-02 12:36:56
прошу допомогти. шукаю М.Лисенко дитячі опери в МП3, ну ніяк не виходить десь закачити.
Коза Дереза в форматі МР3, розбито на фрагменти, в мене на сайті
Поделиться1242011-11-06 22:12:29
Потрібно календарне планування + фонохрестоматія 4 клас за підручником Лобова О.В -підкажіть!
смотрите планирование http://mp3sort.ifolder.ru/25811316
фонограммы http://mp3sort.ifolder.ru/25583532
http://mp3sort.ifolder.ru/20505962
Поделиться1252011-12-09 23:39:48
Цікава постановка питання. Зразу скажу, що про подібні інструкції не чув. Щось є в інформатиків, де регламентується час роботи дітей за комп'ютером. В нас же, якщо підійти з точки зору здорового глузду, то обмежень не повинно бути, адже діти не витріщаються цілий урок на дошку чи екран, до них вони звертаються епізодично. Так що обчислити час використання проектора неможливо. Але, на жаль, в нашій роботі безглуздих інструкцій вистачає...
Поделиться1262011-12-10 16:32:54
Вот что нашла, благодаря товарищам из ВЕЛИКОГО Интернета :
Государственные санитарные правила и нормы устройства, содержания общеобразовательных учебных заведений и организации учебно-воспитательного процесса ДСанПиН 5.5.2.008-01
№ 63; принят: 14-08-2001; действующий
ГЛАВНЫЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ САНИТАРНЫЙ ВРАЧ УКРАИНЫ
УТВЕРЖДЕНО
Постановление Главного государственного
санитарного врача Украины
14.08.2001 № 63
СОГЛАСОВАНО:
Письмо Министерства образования и науки
Украины
05.06.2001 № 1/12-1459
Государственные санитарные правила и нормы устройства, содержания общеобразовательных учебных заведений и организации учебно-воспитательного процесса ДСанПиН 5.5.2.008-01
1. Область применения
ДСанПиН распространяются на общеобразовательные учебные заведения I, I-II, I-III ступеней, специализированные школы I, II, III степеней, гимназии, лицеи, коллегиумы, что проектируются, строятся, реконструируются и существующие независимо от тыла, формы собственности и подчинения.
9.14. При использовании в учебном процессе в общеобразовательных учебных заведениях аудиовизуальных технических средств обучения (ТСО) устанавливается такая длительность их применения (Табл. 4).
Таблица 4.
Продолжительность непрерывного применения на уроках различных технических средств обучения
Классы | Продолжительность просмотра
(Мин.)
| Кинофильмы | телепередачи
1-2 15-20 | 15
3-4 15-20 | 20
5-7 20-25 | 20-25
8-12 25-30 | 25-30
Количество уроков с применением ТСО течение недели не должна превышать 3-4 - для учеников начальной школы, 4-6 - для старшеклассников.
9.15. При использовании компьютерной техники на уроках непрерывная длительность занятий непосредственно с видеодисплейним терминалом и проведение профилактических мероприятий должны соответствовать требованиям ДСанПиН 5.5.6.008-98 "Устройство и оборудование кабинетов компьютерной техники в учебных заведениях и режим труда учеников на персональных компьютерах" . После занятий с видеодисплейнимы терминалами необходимо проводить гимнастику для глаз, которая выполняется учащимися на рабочем месте (Приложение 8).
Отредактировано Елена Шер (2011-12-10 16:42:39)
Поделиться1272011-12-10 16:36:55
таким образом , что : действительно 25-30 минут или что значит непрерывного применения? Ведь проектор не будешь включать-выключать на уроке......
Поделиться1282011-12-10 20:49:56
Там мова йде про кінопроектори та телевізори. В ДСанПіН 5.5.6.008-98 "Улаштування і обладнання кабінетів
комп'ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп'ютерах", на яку є посилання в цитованій Іннет інструкції йде мова лише про роботу дітей за персональними комп'ютерами.
9. Вимоги до організацій режиму праці учнів на персональних комп'ютерах
9.1. До занять з ПК учні повинні бути допущені після інструктажу з техніки безпеки.
9.2. Раціональний режим учбових занять учнів передбачає додержання регламентованої тривалості безперервної роботи з ПК, регламентованих перерв і їх активне проведення. Сигнали про початок перерви слід подавати на екрані ВДМ. Робота з ПК повинна проводитися в індивідуальному режимі.
9.2.1. Безперервна робота з екраном ПК повинна бути не більше:
- для учнів X - XI класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять - 20 хвилин;
- для учнів VIII - IX класів - 20 - 25 хвилин;
- для учнів VI - VII класів - до 20 хвилин;
- для учнів II - V класів - 15 хвилин.
9.2.2. Для навчання дітей 6 років роботі з ПК безперервні заняття в індивідуальному ритмі не повинні бути більше 10 хвилин.
9.2.3. Після безперервної роботи за екраном ВМ повинні проводити протягом 1,5-2 хвилини вправи для профілактики зорової втоми; через 45 хвилин роботи з використанням комп'ютерів - фізичні вправи для профілактики загального втомлення.
9.2.4. Безперервна робота з ПК учнів X - XI класів при спарених уроках не повинна бути більше на першому уроці 25-30 хвилин; на другому - 15-20 хвилин.
9.2.5. Для учнів X - XI класів дозволяється варіант організації занять по основах інформатики і обчислювальної техніки, при якому передбачається одна академічна година - теоретичних занять, друга година - практичних занять. Практичні заняття містять:
- безперервну роботу з екраном ПК - 25-30 хвилин;
- виконання комплексу вправ для профілактики зорового і статичного втомлення - 5 хвилин;
- продовження роботи з комп'ютером до кінця занять - 15-10 хвилин.
9.4. При виробничому навчанні учнів старших класів програмуванню з використанням ПК в учбово-виробничому комбінаті 50 % часу слід відводити теоретичним заняттям, 50 % часу - практичним. Безперервна тривалість роботи школярів з ВМ під час занять повинна відповідати п. 9.3.1.
9.4.1. При проведенні занять з учнями старших класів дозволяється до застосування апаратних засобів віртуальної реальності, що мають дозвіл органів Державної санепідслужби на використання їх в навчально-виховному процесі.
9.4.2. При проведенні виробничої практики учнів необхідно через кожні 20-25 хвилин роботи з ПК проводити вправи для профілактики зорового втомлення, через 45 хвилин роботи на перерві - вправи для профілактики загального втомлення.
9.5. Заняття в гуртках програмування з використанням ПК проводити не раніше ніж через годину після закінчення учбових занять в школі. Цей час відводиться для обіду та відпочинку учнів.
9.5.1. Заняття в гуртках програмування проводяться не більш 2-х разів на тиждень, тривалість яких для учнів 7-10 років не повинна бути більше 45 хвилин; 11-13 років - не більше 60 хвилин. Робота учнів з ПК повинна проводитись в індивідуальному ритмі.
9.5.2. Для профілактики втомлення школярів в середині занять необхідно проводити перерву тривалістю не менше 10 хвилин, під час якої організовувати фізичні вправи, в тому числі гімнастику для очей і рухові ігри.
9.5.3. Комп'ютерні ігри з нав'язаним ритмом роботи швидше викликають втому, в порівнянні з програмуванням, і повинні проводитись в гуртках не частіше 1-2 разів на тиждень тривалістю до 10 хвилин для дітей молодшого шкільного віку і до 15 хвилин для дітей середнього і старшого шкільного віку.
9.6. В період шкільних канікул організуються заняття в школах "Юних програмістів" тривалістю від 2-х до 4-х тижнів. Санітарно-гігієнічні умови і організація режиму дня в школах "Юних програмістів" повинні відповідати нормативам для дитячих позашкільних закладів.
9.6.1. Заняття з ПК в школах "Юних натуралістів" допустимо не частіше 6 разів в тиждень, 7-й день відводиться для повного відпочинку, з виключенням роботи за екраном ВМ.
9.6.2. Загальна тривалість роботи з ПК під час канікул повинна бути обмежена на протязі дня:
- для школярів 8-10 років - 1 заняття 45 хвилин;
- для школярів 11-13 років - 2 заняття по 45 хвилин;
- для школярів 14-16 років - 3 заняття по 45 хвилин.
9.6.3. Регламентовані перерви для відпочинку під час канікул слід проводити на протязі 5 хвилин через кожні 20 хвилин роботи і на протязі 10-15 хвилин через кожні 45 хвилин роботи. Перерви слід проводити на відкритому повітрі з включенням рухових і фізкультурно-спортивних ігор.
9.6.4. Заняття з ПК в школах "Юних програмістів" для учнів 10 років слід проводити в ранкові години, для учнів 11-13 років - одне заняття проводити в першій половині дня і одне - в другій, для учнів 14-16 років два заняття проводити в першій половині дня 1 і одне - в другій.
9.6.5. В школах "Юних програмістів" комп'ютерні ігри слід проводити не більше одного разу в день з тривалістю не більше 10 хвилин для дітей молодшого шкільного віку і 20 хвилин для дітей середнього і старшого шкільного віку. Не рекомендується проводити комп'ютерні ігри перед сном дітей.
9.7. Показання до занять з ПК і режиму роботи дітям шкільного віку з аномаліями рефракції повинні встановлюватись офтальмологом.
9.8. Заняття з ПК повинні проводитись лише в присутності педагога. Педагог, який має вищу педагогічну освіту і який пройшов інструктаж по техніці безпеки, при роботі з ПК несе відповідальність за безпеку дітей.
Тобто тут також йде мова про безперервну роботу з монітором (ВМ - відеомонітор). В нашому ж випадку такої безперервної роботи нема.
Поделиться1292011-12-13 21:52:18
Тобто тут також йде мова про безперервну роботу з монітором (ВМ - відеомонітор). В нашому ж випадку такої безперервної роботи нема.
Інструкції писалися в той час, коли існували монітори на ЕПТ (електронно-променева трубка), по-іншому кінескоп. У таких моніторів присутнє гама-випромінювання. У сучасних моніторів такого випромінювання немає як і у зображенні від проектора, також воно відсутнє і від самого проектора. Крім того частота розгортки, безпечна для людського ока становить 75 Гц (при такій частоті і більшій можна тривалий час дивитися на монітор). У сучасних моніторів частота розгортки становить 75, 85, часом 100 Гц. У зображенні проектора частота розгортки (зміни зображення) не вказана. Теоретично вона повинна бути рівною тій частоті, яка виставлена для монітора.
Тобто, немає видимої причини для обмеження часу роботи з проектором. Інша справа - термін роботи лампи проектора, і в цьому плані можуть бути обмеження на безперервний час роботи (необхідність перерви).
Поделиться1302012-01-15 18:06:27
дайте пожалуйста ссылку на фонохрестоматию 8кл
Попробуйте здесь http://mp3sort.com/t.php?t=87271&start=70 только зарегистрируйтесь
Поделиться1312012-01-30 13:42:40
Виставляю усі конспекти музичного мистецтва 2011рік , біографя композиторів, музичні терміни та цікава фонохристоматія 5 клас.
5 годин роботи на те щоб перексерити та перевести в ворд. є ще 6-7клас
Поделиться1322012-01-31 20:38:12
Виставляю усі конспекти музичного мистецтва 2011рік , біографя композиторів, музичні терміни та цікава фонохристоматія 5 клас.
5 годин роботи на те щоб перексерити та перевести в ворд. є ще 6-7класhttp://narod.ru/disk/39122994001/5 клас.rar.html
Спасибо,очень много материала.
Поделиться1332012-02-02 17:06:35
нашла книги с конспектами, которые хочу предложить так как пользуюсь помощью других http://narod.ru/disk/39417173001/Вивчення музики 5-8 класи.pdf.html здесь немного устаревшее но кое что использовать можно
vovamegedyn была бы благодарна за 6 и 7
http://narod.ru/disk/39417886001/Усі конспекти уроків з музики 5-8 класи.pdf.html
Отредактировано muzi (2012-02-02 17:08:17)
Поделиться1342012-02-07 14:13:16
Виставляю усі конспекти музичного мистецтва 2011рік , біографя композиторів, музичні терміни та цікава фонохристоматія 6 клас.
Поделиться1352012-02-07 18:08:12
Здравствуйте,очень нужный сайт ,я уже раз обращалась к Вам и Вы мне помогли ,за что Вам огромное спасибо!!!Помогите сейчас в дет. саду сыночку дали выучить песню :
Я підсніжник намалюю
Для своєї мами сам
Вранці маму поцілую
І підсніжник їй віддам
Міцно-міцно я руками
Свою маму обійму
І скажу ти знаєш мамо
Сильно я тебе люблю!
Даже не знаю ,как она называется .Можно мне (+) и (-). Огромное СПАСИБО!!!
Поделиться1362012-02-09 14:41:39
Здравствуйте,очень нужный сайт ,я уже раз обращалась к Вам и Вы мне помогли ,за что Вам огромное спасибо!!!Помогите сейчас в дет. саду сыночку дали выучить песню :
Я підсніжник намалюю
Для своєї мами сам
Вранці маму поцілую
І підсніжник їй віддам
Міцно-міцно я руками
Свою маму обійму
І скажу ти знаєш мамо
Сильно я тебе люблю!Даже не знаю ,как она называется .Можно мне (+) и (-). Огромное СПАСИБО!!!
Помогите у кого есть эта песенка !!!Очень очень надо !!!Сыночку в детский сад!!!Огромное спасибо!!!
Поделиться1372012-03-28 21:24:22
Доброго дня!
Вчителі, підкажіть, будь ласка, скільки тематичних має бути виставлено до журналу за рік? Теми в календаному плані розписані посеместрово, тематична також має бути одна в семестр? Чи можна ділили на 2 тематичних, перед кожними канікулами?
Мене заплутали у школі вчителі з великим досвідом)) Одні кажуть, що треба виставити тематичні, а інші кажуть, що непотрібно(
Поделиться1382012-03-29 00:06:02
З музики повинно бути 4 тематичних на рік, по 2 в кожному семестрі. Я стараюся підігнати, щоб тематичні співпадали з чвертями.
Поделиться1392012-04-02 12:49:16
RWT, дякую за відповідь.
Все одно не розумію, як ставити, якщо тема одна на семестр,як її ділити? Просто, як мені зручно, як Ви пишете "підганяти" під канікули?
Поделиться1402012-04-03 00:18:46
Це проблема не тільки музики. З багатьох предметів є теми, в яких багато уроків. Проте в тему для оцінювання повинно входити не більше 10 уроків, в крайньому випадку - 12. Оптимальним вважається 7-8 уроків. Тому великі теми необхідно розділити на менші. Я це називаю проміжним оцінюванням. Ви самі вирішуєте, коли провести оцінювання, орієнтуючись на кількість уроків. Я орієнтуюся по канікулах, на мою думку, так зручніше. Для проміжного оцінювання включаю матеріал, який вивчили, в кінці теми - включаю питання, які б дали змогу побачити, як учень орієнтується по всій темі. До речі, в ППЗ передбачено проміжні підсумки.
Поделиться1412012-04-07 23:06:03
RWT, дякую за відповідь.
Все одно не розумію, як ставити, якщо тема одна на семестр,як її ділити? Просто, як мені зручно, як Ви пишете "підганяти" під канікули?
Якщо тема одна - ставиться одна оцінка, потім семестрова.
Поделиться1422012-04-08 23:02:25
Якщо тема одна - ставиться одна оцінка, потім семестрова.
Протягом семестру не може бути одна тематична оцінка. Я вже не пам'ятаю документа, це було, коли лише вводилося тематичне оцінювання, але гранична кількість уроків між тематичними оцінками не може перевищувати 12 уроків. В семестрі - від 16 до 19 уроків (при 1 годині на тиждень). Тому при вивченні теми, яка розрахована на цілий семестр (4 - 7 класи), треба проводити двічі тематичне оцінювання. В нас і методист перед навчальним роком це підкреслювала: з музики по дві тематичні оцінки на семестр.
Поделиться1432012-04-09 21:04:18
З документу МОН про ведення журналів
"...Якщо тема велика за обсягом, її розподіляють на логічно завершені
частини. Невеликі програмові теми об’єднують з однією або кількома
наступними.
Кількість тематичних перевірок визначається залежно від кількості годин
навчального предмета на тиждень та логічної завершеності теми (орієнтовно: 1
год. на тиждень — 2 тематичних оцінювання за семестр; 2—3 год. на тиждень
— 2—4 тематичних оцінювання)."
Поделиться1442012-04-09 21:32:17
vovamegedyn, якщо можете, виставте конспекти музичного мистецтва 2011рік , біографя композиторів, музичні терміни та цікава фонохристоматія за 7 клас. Дякую!
Поделиться1452012-04-12 17:51:07
Скажіть, як можна скачати фонохрестоматію для 8 класу- 4 частину?
Поделиться1462012-04-16 18:35:35
спасибо за материал
Поделиться1472012-04-19 21:02:18
Уважаемые учителя музыки! Кто из Вас слышал про новую программу на следуюший учебный год, где музыка только 1 час в две недели? И где её можно увидеть? Спасибо.
Поделиться1482012-05-27 14:38:55
спасибо большое очень помогли материалы в работе. --
Поделиться1492012-05-27 14:52:33
Подскажите пожалуйста, как писать звіт про навчальну практику з музичного мистецтва.как правильно оформить. -- Заранее большое спасибо!
Поделиться1502012-06-21 17:03:12
Помогите, пожалуйста, с докладом на тему:"Організація хорового колективу. Шляхи вирішення". (для школы). Спасибо большое
Похожие темы
Музичні гуртки в школі | Учителям музыки | 2012-09-16 |
ПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА | Учителям музыки | 2014-09-08 |