minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки...

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Вчителям муз.-мистецтва в ЗОШ (Full)

Сообщений 301 страница 330 из 366

301

вот материалы к урокам 1-2-5 классы Зарегься чтобы увидеть ссылкифорум 
Зарегься чтобы увидеть ссылкиhttp://www.polinasavran.tk/forum/2

отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-20 01:23:43)

+2

302

polina.chechelniczkaya написал(а):

вот материалы к урокам 1-2-5 классы форум

не понятно где, укажите поточнее

0

303

morozova написал(а):

не понятно где, укажите поточнее

да, подскажите....

0

304

кто-то на пути к сайту уже рекламу "ролки" подкинул, быстрые... просто перейдите по ссылке на следующей странице                Зарегься чтобы увидеть ссылкиhttp://www.polinasavran.tk/forum/2 , выберите нужную категорию (по классам), и просмотрите мои сообщения на форуме, там ссылки на скачивание файлов с яндекс диска. --
каталог файлов Зарегься чтобы увидеть ссылкиhttp://www.polinasavran.tk/load

отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-20 01:41:33)

+2

305

polina.chechelniczkaya написал(а):

шукала відповідь на ваше питання (сама зацікавилась, чи дозволено вносити зміни) знайшла слідуюче:     

методичні рекомендації на 2013-2014 н.р.     м.черкаси методист  гловацький с.в. (повністю не копіювала- тільки потрібний абзац).

новим у початковій школі є вивчення музичного мистецтва у 2 класі за новою програмою. звертаємо увагу на оновлення змісту навчальної діяльності учнів на засадах оновленого державного стандарту початкової школи та нової програми (2011 р.).  змістом навчальної діяльності на уроках 2 класу стає уведення учнів у світ  пісні, танцю і маршу  як головних сфер музичної образності, що пронизують усю класичну та сучасну симфонічну й камерну, вокальну й інструментальну музику; поглиблюють уявлення учнів про зв’язок музики з життям, допомагають усвідомити виражальні  та зображальні можливості музики, осягнути виражальне значення елементів музичної мови, повніше пізнати внутрішній світ людини, відчути красу навколишнього світу. репертуар для музичного сприймання і виконання має три розділи: основний матеріал (за концепцією та програмою д.кабалевського), додатковий матеріал (насичений творами сучасних композиторів), варіативний матеріал (побудований за програмою о.лобової). вчителю надається можливість вносити корективи щодо репертуару (у межах 10%), використовуючи додатковий, варіативний та етнорегіональний матеріал з аналогічними художньо-педагогічними якостями. критеріями відбору  музичного матеріалу є його художня цінність і захопленість для учнів, педагогічна доцільність (чогось навчати), виховна значимість (сприяти вихованню моральних ідеалів і естетичного смаку).

думаю тут ви знайшли відповідь на ваше питання.

отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-09-28 20:45:15)

в новій програмі зовсім по іншому трактується заміна музичного матеріалу, там немає ніяких 10 %, програма розрахована на творчих вчителів, головне щоб матеріал відповідав темам програми.

отредактировано n119 (2013-10-27 20:52:34)

+1

306

дякую вам за повідомлення! бачу в нашій справі ще незрозумілим залишається багато, але разом знайти відповіді на них набагато легше.добре,що в наші часи існують форуми і ми маємо можливість обмінятись інформацією, та вирішувати важливі питання стосовно нашої професії.

а головне, що люди небайдужі і при першій нагоді допомагають колегам !!!

отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-28 14:57:05)

0

307

polina.chechelniczkaya, n119
дякую за відповідь. дійсно, згідно методичних рекомендацій в початкових класах дозволено вчителю змінити 10% матеріалу для сприймання та виконання (це приблизно 1 пісня для вивчення і 3 твори для слухання), правда, з дивним поясненням "з варіативного та додаткового матеріалу". але я писав про 5 клас. в програмі нема списку творів для виконання та сприймання. тобто, вчитель сам має підібрати ці твори згідно свого бачення програми. але, з іншого боку, уроки прив'язуються до підручника. і вчитель бере ті твори, які є в підручнику. саме цим я і цікавився. чи треба сліпо йти по підручнику, чи вчитель має якийсь простір для маневру? тут не йдеться про 10%, бо програма не передбачає конкретних творів. саме прив'язаність до підручника ніде не регламентується. а в самому підручнику є твори, які, на мою думку, не відповідають віковим критеріям, як з точки зору голосового діапазону, так і з точки зору розуміння п'ятикласниками самого змісту твору. особисто я "пісню на добро" замінив на "пісеньку джури", добавив в кінці навчального року пісню "літо золоте" янушкевич. мені не страшно, що хтось з "ревізорів" мені закине відхилення від підручника, бо в таких випадках в мене завжди заготовлена відповідь: "як керівник творчої групи я маю право на експеримент". але не кожен може знайти відповідь на закиди перевіряючих, та й не кожен осмілиться відстоювати свою точку зору.
мене цікавить, як поступили вчителі в 5 класі - дотримуєтеся підручника чи вносите своє?
яка позиція методистів та інспекторів з цього питання в різних куточках україни?
можете вважати це своєрідним опитуванням.

отредактировано rwt (2013-10-28 19:26:52)

0

308

моя позиція ще з початку трудоворї діяльності - обирати ті  твори,  які доступні  дітям для  сприйняття та  виконання,  які  цікаві дітям ( а не  тьотям - дядям десь  "згори"), які є надбання  світового музичного мистецтва і  які представляють музичну культуру україни. а ті, хто  складає оті "основні та  варіативні твори"  звідки  їх  тільки  викопують? коли починала працювати - підручників не було і "привязати" до них ніхто не міг,   чесно кажучи, твори змінювала  часто,і набагато більше  10% але лише  тому , що  важко  було знайти саме те, що пропонувала програма. тай  чиновникам ніколи не  було діла до музики - уроку, забутого богом. хіба то  урок? забавка,  аби діти не плакали. чи  багато вас  перевіряли за  весь  час роботи? коли вчилась в  училищі,  мій  викладач казав таке:"ніколи нікого не бійсься  ( тобто перевірку). ніхто краще за тебе в школі  не знає предмет і музику  вцілому. якщо  впевнена в  собі, знаєш досконало  методику,  любиш  свій предмет і тих,  кого навчаєш - завжди доведеш  свою правоту". по  цьому принципу й  працюю досі.

0

309

можливо у когось є супровід до пісні ведмедеря "плескай-тупай". дуже потрібно. наперед дякую.

0

310

руслано, мені подобається ваш оптимізм. в цілому ви написали правильно. проте, погодьтеся, в останні років 5 різко зріс формалізм в освіті. і той перевіряючий, який, найскоріше, не лише знає музику та методику музики гірше вас, а, можливо, взагалі їх не знає, просто візьме програму, ваше планування і почне не просто портити вам настрій, а робити висновки, що ви не знаєте програми, методичних рекомендацій і що вам не місце в школі. і будете ви це слухати на всіх нарадах. засіданнях, педрадах... і ніякі ваші посилання на вікові психологічні особливості дітей його не зворушать, бо в нього на першому місці - інструкція, де сказано, що вчитель вчить відповідно програми затвердженої мон. не знаю як у вас, а в нас в відділі освіти по 2-3 людини на шкільний предмет. раніше був методист і інспектор, а зараз на більшість предметів ще є спеціаліст. і якщо з методистом можна поговорити, доказуючи своє бачення проблеми, то з тими двома - розмовляти нічого. крок вліво, крок вправо - ... а перевіряти вони люблять!!! а як радіють, коли крапка не в тому місці стоїть! помилку знайшли! не даремно зарплату отримують!
так ось, щоб не доказувати, що я не слон, завжди стараюся мати козир в рукаві у вигляді інструкції, про яку ще перевіряючий не знає. а якщо такого козиря нема, то там, де мене можуть загнати на слизьке, я прагну знати все. тому-то я, вже замінивши твори, цікавлюся думкою інших вчителів. адже тут спілкуються практики, які знають цю всю кухню з середини.

+1

311

насправді тема цікава.я ще в цьому році нічого не змінювала у 5 класі, та мала велике бажання (очевидно-не тільки я).
у попередній відповіді (я мабуть не все прочитала про те, що ви мали на увазі  зміни у 5 класі). :writing:  :whistle:

0

312

помогите, пожалуйста, со сценарием на презентацию класса. можно и песни. спасибо!

0

313

добрый всем вечер!подскажите,пожалуйста,где можно скачать в.дяченко"сердитый гном".

0

314

конспекти уроків з музичного мистецтва для 8 класу і для 5 класі по кондратовій є тут
Зарегься чтобы увидеть ссылкиhttp://muzyka.ucoz.ua/

отредактировано роман1111985 (2013-12-11 22:22:40)

0

315

роман1111985 написал(а):

конспекти уроків з музичного мистецтва для 8 класу є тут
Зарегься чтобы увидеть ссылкиhttp://musteztwo.ucoz.ua/

вы сначала положите туда материал, а потом давайте ссылку, или этот прикол для посещаемости сайта??   http://mysmiles.ru/super_smilies041.gif

+1

316

іннет, це роман щось перемудрував з налаштуваннями сайту: в нього зникло головне меню, а без нього не можна попасти в файловий архів. я вчора був в нього на сайті, там дійсно було кілька конспектів для 8 класу та інші матеріали. три файли скачав і собі. а сьогодні - нема меню й... пусто. я думаю, він виправить, хто з нас не робив помилок, коли починав свій шлях в віртуальному просторі. :=(

0

317

виправлено!!! вибачаюсь за технічні незручності!
Зарегься чтобы увидеть ссылкиhttp://muzyka.ucoz.ua/

0

318

роман1111985 написал(а):

виправлено!!! вибачаюсь за технічні незручності!
Зарегься чтобы увидеть ссылкиhttp://muzyka.ucoz.ua/

приймається.
дякую за матеріал.    http://mysmiles.ru/super_smilies012.gif

0

319

шановні колеги!терміново потрібно слухання музики і фонохрестоматію на іі семестр для 2 класу по лобовій.можливо в когось є?поділіться,будь-ласка.буду дуже вдячна!

0

320

не знаю, чи це, бо працюю по аристовій, але на сусідньому форумі
Зарегься чтобы увидеть ссылкифонотека по лобовій для 2 класу

0

321

domik olga
--

0

322

колеги, в себе на сайті виставив матеріали апробації підручників "музичне мистецтво" аристової для 2 та 5 класу.

+1

323

шановні колеги!   :flag:
планування для 6 класу по аристовій маєте?
поділіться, будь ласка!  :writing:
дякую!  :love:

0

324

дякую всім , хто ділиться важливою інформацією !творчого натхнення вам!!!!

0

325

шановні колеги! може хтось із вас має календарне планування для 3 класу за новою програмою!? буду дууууууже вдячна!!!!!

0

326

забула додати!!!уточнюю- календарно - тематичне планування для 3 класу за новою програмою-за підручником лобової

0

327

пошукайте тут  Зарегься чтобы увидеть ссылкиhttp://vk.com/board46984454

0

328

ребята,что нас не убьет - сделает еще сильнее!

0

329

календарне планування для 6 класу, складене л. аристовою

шановні колеги, в журналі "мистецтво та освіта" №3 (73)’2014 надруковано календарне планування для 6 класу, складене л. аристовою за підручником
масол л. м. музичне мистецтво: підруч. для загальнсосвіт. навч. закл. 6 кл. / л. м. масол, л. с. аристова. - x.: сиция, 2014. -160 с.: іл.

дякую автору!!!!!!!

Зарегься чтобы увидеть ссылкикалендарне планування для 6 класу, авт. л.аристова

+3

330

щиро дякую!

0



Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно