вот материалы к урокам 1-2-5 классы Зарегься чтобы увидеть ссылки
Зарегься чтобы увидеть ссылки
отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-20 01:23:43)
minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки... |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки... » Учителям музыки » Вчителям муз.-мистецтва в ЗОШ (Full)
вот материалы к урокам 1-2-5 классы Зарегься чтобы увидеть ссылки
Зарегься чтобы увидеть ссылки
отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-20 01:23:43)
вот материалы к урокам 1-2-5 классы форум
не понятно где, укажите поточнее
не понятно где, укажите поточнее
да, подскажите....
кто-то на пути к сайту уже рекламу "ролки" подкинул, быстрые... просто перейдите по ссылке на следующей странице Зарегься чтобы увидеть ссылки
каталог файлов Зарегься чтобы увидеть ссылки
отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-20 01:41:33)
шукала відповідь на ваше питання (сама зацікавилась, чи дозволено вносити зміни) знайшла слідуюче:
методичні рекомендації на 2013-2014 н.р. м.черкаси методист гловацький с.в. (повністю не копіювала- тільки потрібний абзац).
новим у початковій школі є вивчення музичного мистецтва у 2 класі за новою програмою. звертаємо увагу на оновлення змісту навчальної діяльності учнів на засадах оновленого державного стандарту початкової школи та нової програми (2011 р.). змістом навчальної діяльності на уроках 2 класу стає уведення учнів у світ пісні, танцю і маршу як головних сфер музичної образності, що пронизують усю класичну та сучасну симфонічну й камерну, вокальну й інструментальну музику; поглиблюють уявлення учнів про зв’язок музики з життям, допомагають усвідомити виражальні та зображальні можливості музики, осягнути виражальне значення елементів музичної мови, повніше пізнати внутрішній світ людини, відчути красу навколишнього світу. репертуар для музичного сприймання і виконання має три розділи: основний матеріал (за концепцією та програмою д.кабалевського), додатковий матеріал (насичений творами сучасних композиторів), варіативний матеріал (побудований за програмою о.лобової). вчителю надається можливість вносити корективи щодо репертуару (у межах 10%), використовуючи додатковий, варіативний та етнорегіональний матеріал з аналогічними художньо-педагогічними якостями. критеріями відбору музичного матеріалу є його художня цінність і захопленість для учнів, педагогічна доцільність (чогось навчати), виховна значимість (сприяти вихованню моральних ідеалів і естетичного смаку).
думаю тут ви знайшли відповідь на ваше питання.
отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-09-28 20:45:15)
в новій програмі зовсім по іншому трактується заміна музичного матеріалу, там немає ніяких 10 %, програма розрахована на творчих вчителів, головне щоб матеріал відповідав темам програми.
отредактировано n119 (2013-10-27 20:52:34)
дякую вам за повідомлення! бачу в нашій справі ще незрозумілим залишається багато, але разом знайти відповіді на них набагато легше.добре,що в наші часи існують форуми і ми маємо можливість обмінятись інформацією, та вирішувати важливі питання стосовно нашої професії.
а головне, що люди небайдужі і при першій нагоді допомагають колегам !!!
отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-28 14:57:05)
polina.chechelniczkaya, n119
дякую за відповідь. дійсно, згідно методичних рекомендацій в початкових класах дозволено вчителю змінити 10% матеріалу для сприймання та виконання (це приблизно 1 пісня для вивчення і 3 твори для слухання), правда, з дивним поясненням "з варіативного та додаткового матеріалу". але я писав про 5 клас. в програмі нема списку творів для виконання та сприймання. тобто, вчитель сам має підібрати ці твори згідно свого бачення програми. але, з іншого боку, уроки прив'язуються до підручника. і вчитель бере ті твори, які є в підручнику. саме цим я і цікавився. чи треба сліпо йти по підручнику, чи вчитель має якийсь простір для маневру? тут не йдеться про 10%, бо програма не передбачає конкретних творів. саме прив'язаність до підручника ніде не регламентується. а в самому підручнику є твори, які, на мою думку, не відповідають віковим критеріям, як з точки зору голосового діапазону, так і з точки зору розуміння п'ятикласниками самого змісту твору. особисто я "пісню на добро" замінив на "пісеньку джури", добавив в кінці навчального року пісню "літо золоте" янушкевич. мені не страшно, що хтось з "ревізорів" мені закине відхилення від підручника, бо в таких випадках в мене завжди заготовлена відповідь: "як керівник творчої групи я маю право на експеримент". але не кожен може знайти відповідь на закиди перевіряючих, та й не кожен осмілиться відстоювати свою точку зору.
мене цікавить, як поступили вчителі в 5 класі - дотримуєтеся підручника чи вносите своє?
яка позиція методистів та інспекторів з цього питання в різних куточках україни?
можете вважати це своєрідним опитуванням.
отредактировано rwt (2013-10-28 19:26:52)
моя позиція ще з початку трудоворї діяльності - обирати ті твори, які доступні дітям для сприйняття та виконання, які цікаві дітям ( а не тьотям - дядям десь "згори"), які є надбання світового музичного мистецтва і які представляють музичну культуру україни. а ті, хто складає оті "основні та варіативні твори" звідки їх тільки викопують? коли починала працювати - підручників не було і "привязати" до них ніхто не міг, чесно кажучи, твори змінювала часто,і набагато більше 10% але лише тому , що важко було знайти саме те, що пропонувала програма. тай чиновникам ніколи не було діла до музики - уроку, забутого богом. хіба то урок? забавка, аби діти не плакали. чи багато вас перевіряли за весь час роботи? коли вчилась в училищі, мій викладач казав таке:"ніколи нікого не бійсься ( тобто перевірку). ніхто краще за тебе в школі не знає предмет і музику вцілому. якщо впевнена в собі, знаєш досконало методику, любиш свій предмет і тих, кого навчаєш - завжди доведеш свою правоту". по цьому принципу й працюю досі.
можливо у когось є супровід до пісні ведмедеря "плескай-тупай". дуже потрібно. наперед дякую.
руслано, мені подобається ваш оптимізм. в цілому ви написали правильно. проте, погодьтеся, в останні років 5 різко зріс формалізм в освіті. і той перевіряючий, який, найскоріше, не лише знає музику та методику музики гірше вас, а, можливо, взагалі їх не знає, просто візьме програму, ваше планування і почне не просто портити вам настрій, а робити висновки, що ви не знаєте програми, методичних рекомендацій і що вам не місце в школі. і будете ви це слухати на всіх нарадах. засіданнях, педрадах... і ніякі ваші посилання на вікові психологічні особливості дітей його не зворушать, бо в нього на першому місці - інструкція, де сказано, що вчитель вчить відповідно програми затвердженої мон. не знаю як у вас, а в нас в відділі освіти по 2-3 людини на шкільний предмет. раніше був методист і інспектор, а зараз на більшість предметів ще є спеціаліст. і якщо з методистом можна поговорити, доказуючи своє бачення проблеми, то з тими двома - розмовляти нічого. крок вліво, крок вправо - ... а перевіряти вони люблять!!! а як радіють, коли крапка не в тому місці стоїть! помилку знайшли! не даремно зарплату отримують!
так ось, щоб не доказувати, що я не слон, завжди стараюся мати козир в рукаві у вигляді інструкції, про яку ще перевіряючий не знає. а якщо такого козиря нема, то там, де мене можуть загнати на слизьке, я прагну знати все. тому-то я, вже замінивши твори, цікавлюся думкою інших вчителів. адже тут спілкуються практики, які знають цю всю кухню з середини.
насправді тема цікава.я ще в цьому році нічого не змінювала у 5 класі, та мала велике бажання (очевидно-не тільки я).
у попередній відповіді (я мабуть не все прочитала про те, що ви мали на увазі зміни у 5 класі).
помогите, пожалуйста, со сценарием на презентацию класса. можно и песни. спасибо!
добрый всем вечер!подскажите,пожалуйста,где можно скачать в.дяченко"сердитый гном".
конспекти уроків з музичного мистецтва для 8 класу і для 5 класі по кондратовій є тут
Зарегься чтобы увидеть ссылки
отредактировано роман1111985 (2013-12-11 22:22:40)
конспекти уроків з музичного мистецтва для 8 класу є тут
Зарегься чтобы увидеть ссылки
вы сначала положите туда материал, а потом давайте ссылку, или этот прикол для посещаемости сайта??
іннет, це роман щось перемудрував з налаштуваннями сайту: в нього зникло головне меню, а без нього не можна попасти в файловий архів. я вчора був в нього на сайті, там дійсно було кілька конспектів для 8 класу та інші матеріали. три файли скачав і собі. а сьогодні - нема меню й... пусто. я думаю, він виправить, хто з нас не робив помилок, коли починав свій шлях в віртуальному просторі. :=(
виправлено!!! вибачаюсь за технічні незручності!
Зарегься чтобы увидеть ссылки
виправлено!!! вибачаюсь за технічні незручності!
Зарегься чтобы увидеть ссылки
приймається.
дякую за матеріал.
шановні колеги!терміново потрібно слухання музики і фонохрестоматію на іі семестр для 2 класу по лобовій.можливо в когось є?поділіться,будь-ласка.буду дуже вдячна!
не знаю, чи це, бо працюю по аристовій, але на сусідньому форумі
Зарегься чтобы увидеть ссылки
domik olga
--
колеги, в себе на сайті виставив матеріали апробації підручників "музичне мистецтво" аристової для 2 та 5 класу.
шановні колеги!
планування для 6 класу по аристовій маєте?
поділіться, будь ласка!
дякую!
дякую всім , хто ділиться важливою інформацією !творчого натхнення вам!!!!
шановні колеги! може хтось із вас має календарне планування для 3 класу за новою програмою!? буду дууууууже вдячна!!!!!
забула додати!!!уточнюю- календарно - тематичне планування для 3 класу за новою програмою-за підручником лобової
пошукайте тут Зарегься чтобы увидеть ссылки
ребята,что нас не убьет - сделает еще сильнее!
календарне планування для 6 класу, складене л. аристовою
шановні колеги, в журналі "мистецтво та освіта" №3 (73)’2014 надруковано календарне планування для 6 класу, складене л. аристовою за підручником
масол л. м. музичне мистецтво: підруч. для загальнсосвіт. навч. закл. 6 кл. / л. м. масол, л. с. аристова. - x.: сиция, 2014. -160 с.: іл.
дякую автору!!!!!!!
Зарегься чтобы увидеть ссылки
щиро дякую!
Музичні гуртки в школі | Учителям музыки | 2012-09-16 |
ПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА | Учителям музыки | 2014-09-08 |
Вы здесь » minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки... » Учителям музыки » Вчителям муз.-мистецтва в ЗОШ (Full)