Вот материалы к урокам 1-2-5 классы Форум
http://www.polinasavran.tk/forum/2
Отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-20 01:23:43)
minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки... |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки... » Учителям музыки » Вчителям муз.-мистецтва в ЗОШ (Full)
Вот материалы к урокам 1-2-5 классы Форум
http://www.polinasavran.tk/forum/2
Отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-20 01:23:43)
Вот материалы к урокам 1-2-5 классы Форум
Не понятно где, укажите поточнее
Не понятно где, укажите поточнее
да, подскажите....
Кто-то на пути к сайту уже рекламу "Ролки" подкинул, быстрые... просто перейдите по ссылке на следующей странице http://www.polinasavran.tk/forum/2 , выберите нужную категорию (по классам), и просмотрите мои сообщения на форуме, там ссылки на скачивание файлов с Яндекс диска. --
Каталог Файлов http://www.polinasavran.tk/load
Отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-20 01:41:33)
ШУКАЛА ВІДПОВІДЬ НА ВАШЕ ПИТАННЯ (сама зацікавилась, чи дозволено вносити зміни) ЗНАЙШЛА СЛІДУЮЧЕ:
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НА 2013-2014 н.р. м.Черкаси методист Гловацький С.В. (повністю не копіювала- тільки потрібний абзац).
Новим у початковій школі є вивчення музичного мистецтва у 2 класі за новою програмою. Звертаємо увагу на оновлення змісту навчальної діяльності учнів на засадах оновленого державного стандарту початкової школи та нової програми (2011 р.). Змістом навчальної діяльності на уроках 2 класу стає уведення учнів у світ пісні, танцю і маршу як головних сфер музичної образності, що пронизують усю класичну та сучасну симфонічну й камерну, вокальну й інструментальну музику; поглиблюють уявлення учнів про зв’язок музики з життям, допомагають усвідомити виражальні та зображальні можливості музики, осягнути виражальне значення елементів музичної мови, повніше пізнати внутрішній світ людини, відчути красу навколишнього світу. Репертуар для музичного сприймання і виконання має три розділи: основний матеріал (за концепцією та програмою Д.Кабалевського), додатковий матеріал (насичений творами сучасних композиторів), варіативний матеріал (побудований за програмою О.Лобової). Вчителю надається можливість вносити корективи щодо репертуару (у межах 10%), використовуючи додатковий, варіативний та етнорегіональний матеріал з аналогічними художньо-педагогічними якостями. Критеріями відбору музичного матеріалу є його художня цінність і захопленість для учнів, педагогічна доцільність (чогось навчати), виховна значимість (сприяти вихованню моральних ідеалів і естетичного смаку).
Думаю тут ви знайшли відповідь на ваше питання.
Отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-09-28 20:45:15)
В новій програмі зовсім по іншому трактується заміна музичного матеріалу, там немає ніяких 10 %, програма розрахована на творчих вчителів, головне щоб матеріал відповідав темам програми.
Отредактировано n119 (2013-10-27 20:52:34)
Дякую Вам за повідомлення! Бачу в нашій справі ще незрозумілим залишається багато, але разом знайти відповіді на них набагато легше.Добре,що в наші часи існують форуми і ми маємо можливість обмінятись інформацією, та вирішувати важливі питання стосовно нашої професії.
А головне, що люди небайдужі і при першій нагоді допомагають колегам !!!
Отредактировано polina.chechelniczkaya (2013-10-28 14:57:05)
polina.chechelniczkaya, n119
Дякую за відповідь. Дійсно, згідно методичних рекомендацій в початкових класах дозволено вчителю змінити 10% матеріалу для сприймання та виконання (це приблизно 1 пісня для вивчення і 3 твори для слухання), правда, з дивним поясненням "з варіативного та додаткового матеріалу". Але я писав про 5 клас. В програмі нема списку творів для виконання та сприймання. Тобто, вчитель сам має підібрати ці твори згідно свого бачення програми. Але, з іншого боку, уроки прив'язуються до підручника. І вчитель бере ті твори, які є в підручнику. Саме цим я і цікавився. Чи треба сліпо йти по підручнику, чи вчитель має якийсь простір для маневру? Тут не йдеться про 10%, бо програма не передбачає конкретних творів. Саме прив'язаність до підручника ніде не регламентується. А в самому підручнику є твори, які, на мою думку, не відповідають віковим критеріям, як з точки зору голосового діапазону, так і з точки зору розуміння п'ятикласниками самого змісту твору. Особисто я "Пісню на добро" замінив на "Пісеньку джури", добавив в кінці навчального року пісню "Літо золоте" Янушкевич. Мені не страшно, що хтось з "ревізорів" мені закине відхилення від підручника, бо в таких випадках в мене завжди заготовлена відповідь: "Як керівник творчої групи я маю право на експеримент". Але не кожен може знайти відповідь на закиди перевіряючих, та й не кожен осмілиться відстоювати свою точку зору.
Мене цікавить, як поступили вчителі в 5 класі - дотримуєтеся підручника чи вносите своє?
Яка позиція методистів та інспекторів з цього питання в різних куточках України?
Можете вважати це своєрідним опитуванням.
Отредактировано RWT (2013-10-28 19:26:52)
Моя позиція ще з початку трудоворї діяльності - обирати ті твори, які доступні дітям для сприйняття та виконання, які цікаві дітям ( а не тьотям - дядям десь "згори"), які є надбання світового музичного мистецтва і які представляють музичну культуру України. А ті, хто складає оті "основні та варіативні твори" звідки їх тільки викопують? Коли починала працювати - підручників не було і "привязати" до них ніхто не міг, чесно кажучи, твори змінювала часто,і набагато більше 10% але лише тому , що важко було знайти саме те, що пропонувала Програма. Тай чиновникам ніколи не було діла до музики - уроку, забутого Богом. Хіба то урок? Забавка, аби діти не плакали. Чи багато Вас перевіряли за весь час роботи? Коли вчилась в училищі, мій викладач казав таке:"Ніколи нікого не бійсься ( тобто перевірку). Ніхто краще за тебе в школі не знає предмет і музику вцілому. Якщо впевнена в собі, знаєш досконало методику, любиш свій предмет і тих, кого навчаєш - завжди доведеш свою правоту". По цьому принципу й працюю досі.
Можливо у когось є супровід до пісні Ведмедеря "Плескай-тупай". Дуже потрібно. Наперед дякую.
Руслано, мені подобається Ваш оптимізм. В цілому Ви написали правильно. Проте, погодьтеся, в останні років 5 різко зріс формалізм в освіті. І той перевіряючий, який, найскоріше, не лише знає музику та методику музики гірше Вас, а, можливо, взагалі їх не знає, просто візьме програму, Ваше планування і почне не просто портити Вам настрій, а робити висновки, що Ви не знаєте програми, методичних рекомендацій і що Вам не місце в школі. І будете Ви це слухати на всіх нарадах. засіданнях, педрадах... І ніякі Ваші посилання на вікові психологічні особливості дітей його не зворушать, бо в нього на першому місці - ІНСТРУКЦІЯ, де сказано, що вчитель вчить відповідно програми затвердженої МОН. Не знаю як у Вас, а в нас в відділі освіти по 2-3 людини на шкільний предмет. Раніше був методист і інспектор, а зараз на більшість предметів ще є спеціаліст. І якщо з методистом можна поговорити, доказуючи своє бачення проблеми, то з тими двома - розмовляти нічого. Крок вліво, крок вправо - ... А перевіряти вони люблять!!! А як радіють, коли крапка не в тому місці стоїть! Помилку знайшли! Не даремно зарплату отримують!
Так ось, щоб не доказувати, що я не слон, завжди стараюся мати козир в рукаві у вигляді інструкції, про яку ще перевіряючий не знає. А якщо такого козиря нема, то там, де мене можуть загнати на слизьке, я прагну знати все. Тому-то я, вже замінивши твори, цікавлюся думкою інших вчителів. Адже тут спілкуються практики, які знають цю всю кухню з середини.
Насправді тема цікава.Я ще в цьому році нічого не змінювала у 5 класі, та мала велике бажання (очевидно-не тільки я).
У попередній відповіді (я мабуть не все прочитала про те, що ви мали на увазі зміни у 5 класі).
Помогите, пожалуйста, со сценарием на презентацию класса. Можно и песни. Спасибо!
Добрый всем вечер!Подскажите,пожалуйста,где можно скачать В.Дяченко"Сердитый гном".
конспекти уроків з музичного мистецтва для 8 класу і для 5 класі по Кондратовій є тут
http://muzyka.ucoz.ua/
Отредактировано роман1111985 (2013-12-11 22:22:40)
конспекти уроків з музичного мистецтва для 8 класу є тут
http://musteztwo.ucoz.ua/
Вы сначала положите туда материал, а потом давайте ссылку, или этот прикол для посещаемости сайта??
Іннет, це Роман щось перемудрував з налаштуваннями сайту: в нього зникло головне меню, а без нього не можна попасти в файловий архів. Я вчора був в нього на сайті, там дійсно було кілька конспектів для 8 класу та інші матеріали. Три файли скачав і собі. А сьогодні - нема меню й... пусто. Я думаю, він виправить, хто з нас не робив помилок, коли починав свій шлях в віртуальному просторі. :=(
Виправлено!!! Вибачаюсь за технічні незручності!
http://muzyka.ucoz.ua/
Виправлено!!! Вибачаюсь за технічні незручності!
http://muzyka.ucoz.ua/
Приймається.
Дякую за матеріал.
Шановні колеги!Терміново потрібно слухання музики і фонохрестоматію на ІІ семестр для 2 класу по Лобовій.Можливо в когось є?Поділіться,будь-ласка.Буду дуже вдячна!
не знаю, чи це, бо працюю по Аристовій, але на сусідньому форумі
Фонотека по Лобовій для 2 класу
Domik Olga
--
Колеги, в себе на сайті виставив матеріали апробації підручників "Музичне мистецтво" Аристової для 2 та 5 класу.
Шановні колеги!
Планування для 6 класу по Аристовій маєте?
Поділіться, будь ласка!
Дякую!
Дякую всім , хто ділиться важливою інформацією !Творчого натхнення вам!!!!
Шановні колеги! Може хтось із вас має календарне планування для 3 класу за новою програмою!? Буду дууууууже вдячна!!!!!
Забула додати!!!уточнюю- календарно - тематичне планування для 3 класу за новою програмою-за підручником Лобової
Пошукайте тут http://vk.com/board46984454
Ребята,что нас не убьет - сделает еще сильнее!
календарне планування для 6 класу, складене Л. Аристовою
шановні колеги, в журналі "Мистецтво та освіта" №3 (73)’2014 надруковано календарне планування для 6 класу, складене Л. Аристовою за підручником
Масол Л. М. Музичне мистецтво: підруч. для загальнсосвіт. навч. закл. 6 кл. / Л. М. Масол, Л. С. Аристова. - X.: Сиция, 2014. -160 с.: іл.
Дякую Автору!!!!!!!
Щиро дякую!
Музичні гуртки в школі | Учителям музыки | 2012-09-16 |
ПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА | Учителям музыки | 2014-09-08 |
Вы здесь » minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки... » Учителям музыки » Вчителям муз.-мистецтва в ЗОШ (Full)