Особисто я на першому уроці прагну вияснити музичний досвід дітей. В нас садочка нема, в сім'ї більшість музичним вихованням не займалися. Тому питання про те, де діти зустрічалися з музикою, чи знають вони якісь пісні, чи можуть щось заспівати, дуже актуальні. Для розспівування використовую "музичне знайомство": діти імпровізують "Мене звати ..." Потім звертаюся до вражень учнів від свята Першого дзвоника і плавно перехожу до вивченя пісні. Раніше вивчав "Пісню про школу" Дремлюги. Ця пісня залишалася любимою для них протягом всього навчального року. Зараз не знаю, чи сприймуть "Перший дзвоник" Наталії Май діти так само. Пісня складніша, має велике ритмічне навантаження, що відволікатиме дітей змісту та мелодії, та й слів для 1 класу забагато. І в кінці уроку переходив до слухання. А казки чи легенди про музику, на мою думку, на першому уроці зайві, для першокласників це буде заскладно, бо там присутня алегорія, а в цьому віці діти все сприймають буквально. Краще заграти для дітей на інструменті, тому що більшість дітей живої музики не чули.
Успіхів!